עורך דין ליקויי בניה

עורך דין ליקויי בניה מייצג לקוחות התובעים את מוכרי הנכסים, או לחילופין, קבלנים שנתבעו בגין ליקויי בניה ועוד. כל סיטואציה תטופל בהתאם לנסיבותיה. ניתן למצוא מגוון רחב של ליקויי בנייה. יש כאלו הניתן לראותם בעין ומעוררים חשד ויש אחרים נסתרים שרק מומחים יכולים לגלות. שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

מייצג ומטפל עורך דין ליקויי בניה

עורך דין ליקויי בניה לומד כל על הבעיה מלקוחו ומגבש דרך פעולה כדי לטפל בבעיה. לרוב, מדובר על רוכש דירה מקבלן בגין ליקויי בניה ורוצה לתבוע אותו. ניתן למצוא ליקויי בניה רבים. כך ריצוף לקוי, סדקים בקיר, רטיבות,  עבודות טיח, נגרות ועוד. ליקויים נסתרים עלולים להיות במערכות חשמל, באינסטלציה ועוד. כמו כן, ניתן למצוא חריגות בניה, מצב של שטח קטן במציאות לעומת הרשום בתוכניות וכדומה. לכל אלו קיימות משמעויות חוקיות וכספיות. בנוסף, נגרמה עוגמת נפש בגלל פגיעה באיכות החיים. במקרים רבים פונים הרוכשים לבודקים מוסמכים בעלי תואר הנדסי ומקבלים דו"ח המתאר את הליקויים. במקרים בהם הקבלן אינו נענה לבקשות לתיקון/פיצוי כספי, הם פונים לעזרת עורך דין. מקרים אחרים לטיפולו הם כאשר הקבלן נתבע ורוצה להתגונן בפני תובעים תביעות לא ריאליות.

תביעה ישירה או בבית משפט

התביעה תתבסס על דו"ח בודק מומחה. הדו"ח המוגש על ידו מתחשב, כמובן, במהות הליקויים ביחס לתקנים הקיימים בתחום הבנייה. כאשר מתברר כי קיימים ליקויים חמורים, אזי יכילו הדו"ח הערכות כספיות לנזקים ולתיקונים הנדרשים. במידה ומשא ומתן מול הקבלן לא יפתור את הבעיה, לא יהיה מנוס אלא להגיש תביעה בבית משפט כדי לקבל ממנו סעד. עורך הדין ינצל את יכולותיו וניסיונו לקבלת פסיקה לטובת לקוחו.

משרד עם שם ידוע

שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ, ליווי, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.

עו"ד ליקוי בניה

עו"ד ליקוי בניה מטפל בתביעות המוגשות נגד מוכרי דירות עם ליקויי בניה אבל לא רק. הוא מסייע גם לקבלנים ומוכרי יד שניה להתגונן בפני תביעות מוגזמות או תביעות סרק. במרבית המקרים הוא נעזר בדו"חות של בודקים מוסמכים בעלי תואר הנדסי. מדובר, לעיתים, על תביעות בסכומים ניכרים על נזקים משמעותיים. שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חיוני וחשוב.

בודק כל תיק לעומק – עו"ד ליקוי בניה

עו"ד ליקוי בניה מתעמק בתיק המוגש לפניו ומוודא שהתביעה מול הקבלן, אכן, מדויקת וכזאת ששווה להשקיע בה זמן וכספים. במקרים רבים, הוא יגיע למסקנה שלא כדאי להגישה בגלל שאין סיכוי לזכות בה. במקרים בהם יש אמת בתביעה והקבלן מתחמק מלשלם את הפיצוי או לתקן את מה שנדרש – הוא יתבע אותו. ליקויי בניה הינם רבים. יש כאלו שניתן לראותם בעיניים ומעוררים חשד. כאלו הם סדקים בקירות, רטיבות, ריצוף לקוי, עבודות טיח, נגרות ועוד. קיימים אחרים שמומחים יודעים ויכולים לגלות. למשל, שטח קטן בפועל לעומת מה שהובטח על פי תוכניות המבנה. חריגות בניה, נזילות סמויות, איטום לא תקין וכיוצא בזה. כל ליקוי פוגע באיכות חיי הדיירים, במיוחד, לאחר שהם נכנסו לגור בדירה וחייבים לבצע תיקונים. מעבר לכך, קיימות משמעויות כספיות לגבי שווי הנכס, וכן, חוקיות כלפי הרשות המקומית וכדומה.

הכנת תיק תביעה

הכנת התביעה אמורה להיעשות בצורה יסודית ומקצועית. היא, כמובן, תתבסס על הדו"ח שהוגש מטעם הבודק המומחה. כאשר קיימים ליקויים מורכבים הוא אף קובע הערכות כספיות לתקנם. דו"ח מנומק היטב מחזק את עמדת התביעה. הרצון הראשון הוא להגיע להסכמות עם המוכר מחוץ לכותלי בית משפט. כאשר הם לא מושגות אז לפנות אליו לקבלת סעד.

עורכי דין מנוסים

שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ, ליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.

עוד בנושא:

חברה לתועלת הציבור

הקמת חברה לתועלת הציבור. תקנון. הסכם בעלי מניות. הקמת דירקטוריון. פעולות מול רשם העמותות. גיוס הון מקרנות יעודיות. פתיחת חברות בנות עם כוונת רווח בבעלות

מי הוא מומחה לחקירת דליקות

תביעה המוגשת בעניין נזיקי, מקצועי המחייב חוות דעת מומחה מחייבת מצד הצדדים להליך להגיש חוות דעת מומחה רלוונטי לתחום המקצועי בו עוסקת התביעה. כך למשל

עורך דין תאונות אישיות

עורך דין תאונות אישיות מייצג לקוחות אשר נפגעו בתאונות שאינן עבודה או דרכים. אנשים שנפגעו קשה בתאונות עצמיות זכאים לפיצוי כספי מהביטוח הלאומי. סכום הפיצוי

עורך דין נזיקין חדרה

עורך דין נזיקין חדרה מלווה ומייצג לקוחות מהעיר והאזור הסמוך אליה שנפגעו מאנשים וגורמים שונים ונגרמו להם נזקים כספיים ואחרים. לרוב, מדובר על הגשת תביעה

השאירו פרטים ללא התחייבות
דילוג לתוכן