עורך דין נזיקין חדרה

עורך דין נזיקין חדרה מלווה ומייצג לקוחות מהעיר והאזור הסמוך אליה שנפגעו מאנשים וגורמים שונים ונגרמו להם נזקים כספיים ואחרים. לרוב, מדובר על הגשת תביעה לפיצוי כספי. הפגיעות עלולות להיות מגוונות ולכלול פגיעות גוף, ברכוש, במוניטין ועוד. הוא יודע לנהל היטב את תהליך התביעה ויש לשכור שירותיו כבר בתחילתו. שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב ערך.

מגבש המלצות פעולה – עו"ד נזיקין חדרה

עורך דין נזיקין חדרה יקבל לידו את החומר ולאחר למידתו ועיון במסמכים הקיימים הוא יגבש המלצות לפעולה. לא תמיד הוא ימליץ להגיש תביעה בגלל סיכוי נמוך לזכייה בה. באחרים הוא דווקא ימליץ לפעול כנגד הפוגע ואף להגיע לבית משפט לקבל סעד ממנו. הנזקים עלולים להיות קשים ולכלול עוולות עקב הוצאת דיבה, פגיעות גוף, נכויות, ובמקרים חמורים מאוד, גם מוות בעת תאונות עבודה או דרכים. קיימים נוספים אחרים כמו הסגת גבול, פגיעות של  כלבים וחיות מחמד אחרות, הפרת חוזים ועוד. חלק מהנזקים נוצרים שלא במתכוון או עקב אי נקיטת אמצעי בטיחות, ואחרים במזיד ותוך כדי ביצוע עבירות פליליות. התביעה תותאם לכל סיטואציה כזאת והחלטות בתי המשפט, בהחלט, מתחשבות בנסיבות המועלות בפניהם. הפיצוי שהם פוסקים  מתחשבים, איפה, בסוג הפגיעה, הסבל של הנפגע, הכספים הדרושים לשיקום ולניהול חיים נורמטיביים עתידיים ועוד. אין ספק כי לדרך הטיפול של עורך הדין יש השפעה על הצלחת כל תביעה.

ייצוג הולם

בשלב ראשון תהיה פנייה ישירה לפוגע בניסיון להגיע להסכמות מקובלות. הגעה לבית המשפט תהיה רק מחוסר ברירה. כאן הוא יציג מסמכים על הפגיעה העצמה, רפואיים, חוות דעת כלכליות, דו"חות מומחים לגבי אומדן הנזקים ועוד. הכול כדי להצדיק טענותיו ולזכות בתביעה.

משרד מעולה

שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ פרטני, ליווי, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך הזמן ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.

עוד בנושא:

עו"ד תאונות עבודה

עו"ד תאונות עבודה מטפל בתביעות המוגשות לאחר תאונות עבודה מורכבות עם נזקים קשים לנפגעים.  עיקר התביעות הן לקבלת פיצוי כספי. מומלץ לערב עורך דין כבר

מי הוא מומחה לחקירת דליקות

תביעה המוגשת בעניין נזיקי, מקצועי המחייב חוות דעת מומחה מחייבת מצד הצדדים להליך להגיש חוות דעת מומחה רלוונטי לתחום המקצועי בו עוסקת התביעה. כך למשל

עורך דין מומחה לתאונות דרכים

עורך דין מומחה לתאונות דרכים מייצג לקוחות שנפגעו בצורה חמורה בתאונות אלו. כל טיפול ייעשה בהתאם לנסיבות האירוע. מדובר, לרוב, על הגשת תביעות מול המוסדות

הגירה ועובדים זרים

הגירה: הכרה במעמד תושב. ייצוג וייעוץ בהליך מדורג. הכרה כפליט. עובדים זרים: אשרת עבודה לעובדים סיעודיים. אשרת עבודה לעובדי ענף הבנייה. אשרת עבודה לעובדים בחקלאות.

השאירו פרטים ללא התחייבות
דילוג לתוכן