עורך דין ייפוי כוח מתמשך

עורך דין ייפוי כוח מתמשך מכין מסמך זה בצורה מקצועית ועל פי החוק הקיים. למסמך חשיבות רבה לבעליו כי כך הוא משפיע על עתידו. ניתן למצוא אפשרויות עריכה שונות על פי צרכי ובקשת הלקוח. יש צורך להכיר כל מקרה לגופו ולהתייחס לאלמנטים שונים הקשורים אליו. שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב ערך.

טיפול המתאים לצורכי הלקוח – עורך דין ייפוי כוח מתמשך

עורך דין ייפוי כוח מתמשך חייב להתאים את תוכן המסמך לרצונות הלקוח. הסיבה לכך כי קיימים נושאים  שונים המוגדרים לטיפול עתידי. מטרת ייפוי כוח מתמשך הינה מתן אפשרות לעורך אותו לקבוע את האיש או האנשים אשר ינהלו את חייו בעתיד. בשלב זה של חייו הוא צלול וכשיר מנטאלית ויכול לבחור אנשים אשר הוא מכיר היכרות אישית כמו בני וקרובי משפחה, חברים ואחרים. הוא סומך עליהם ורוכש לעצמו שקט נפשי. בייפוי הכוח ניתן לציין את הנושאים שיהיו בתחום אחריותם. ניתן למנות יותר ממיופה כוח אחד ועם חלוקת סמכויות מוגדרות. יש לציין כי למיופה כוח יש מגבלות טיפול בנושאים כמו: עריכת צוואה, מתן גט או אחרים המתבצעים באופן אישי. מצב זה עדיף על מינוי אפוטרופוס, שכידוע, מתמנה על ידי בית משפט לאחר שהאדם הופך לסיעודי.

הגדרות מדויקות

ייפוי כוח מתמשך יכול להותיר את כל ההחלטות לשיקול דעת של הממונה או להגדיר רק נושאים חשובים כמו רפואיים, אישיים, ענייני רכוש ועוד. המשמעות היא שאדם יכול לקבוע כבר עתה החלטות מהותיות כמו מגורים בבית, מעבר עתידי לבית אבות, הדרכים לניהול רכושו ועוד. התהליך בפועל מתחיל כאשר האדם הופך לסיעודי ותלותי.

משרד עם עורכי דין מוכשרים

שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו כוללים ייעוץ פרטני, עריכת מסמך מותאם לצרכים, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן וכדומה. הם ישרתו בשמחה אחרים.

עו"ד ייפוי כוח מתמשך

עו"ד ייפוי כוח מתמשך מטפל בהכנת מסמך זה עבור לקוחות הנזקקים לו. מדובר על מסמך רב חשיבות עבורם ויש להכינו בזהירות ועל פי החוקים הקיימים. היתרונות לרוצה בו רבים, בוודאי, ביחס למינוי אפוטרופוס על ידי בית המשפט. הסיבה היא כי בעליו יכול לקבל החלטות על עתידו כאשר הוא צלול וכשיר מנטלית. שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

הכנת מסמך מוקפדת עו"ד ייפוי כוח מתמשך

עו"ד ייפוי כוח מתמשך יכין את המסמך לאחר שילמד על צרכי הלקוח ורצונותיו הספציפיים. לבעל המסמך יש יכולת מגוונת להחליט על הנושאים עליהם יהיה אחראי מיופה הכוח, יכולת לפצל את הטיפול העתידי בו ובענייניו ועוד. היתרון העיקרי של ייפוי כוח מתמשך הינו היכולת לעורך אותו לקבוע את האיש או האנשים אשר ינהלו את חייו בעתיד. כך כאשר הוא צלול וכשיר מנטאלית. בנקודת זמן זאת הוא בוחר אנשים שיכול לסמוך עליהם ועל שיקול דעתם ואשר הוא קשור אליהם אישית ונפשית. מדובר על בני וקרובי משפחה, חברים ואחרים. הוא יכול למנות מספר מיופי כוח עם חלוקת סמכויות מוגדרות. כל אחד בתחום הספציפי בו הוא מתמחה. יש לומר כי למיופים יש מגבלות של טיפול בנושאים כמו: עריכת צוואה, מתן גט או אחרים המתבצעים באופן אישי. מעורבותם וטיפולם מתחילים רק כשהאדם הופך לסיעודי ותלותי.

חלוקת סמכויות

ייפוי כוח מתמשך יכול לחלק סמכויות. ראשית, להותיר את כל ההחלטות לשיקול דעת של הממונה. לחילופין, להגדיר לטיפול רק נושאים רפואיים, אישיים, ענייני רכוש ואחרים. המשמעות היא מרחיקת לכת. האדם יכול לקבוע כבר עתה החלטות משמעותיות לגביו כמו מגורים עתידיים בבית או בבית אבות, הדרכים לניהול רכושו ועוד.

משרד עם תוצאות מוכחות

שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו כוללים ייעוץ לכל מתלבט, עריכת מסמך קביל משפטית, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים וכדומה. הם ישמחו לשרת אחרים.

עוד בנושא:

מי הוא מומחה לחקירת דליקות

תביעה המוגשת בעניין נזיקי, מקצועי המחייב חוות דעת מומחה מחייבת מצד הצדדים להליך להגיש חוות דעת מומחה רלוונטי לתחום המקצועי בו עוסקת התביעה. כך למשל

אישי ומשפחתי

ייפוי כוח מתמשך, צוואות וירושות, הסכם חיים משותפים, הסכמי ממון, הסכם ברית זוגיות.

תביעות נגד ביטוח לאומי

הכרה בנכות מעבודה. דמי פגיעה ונכות זמנית וצמיתה. הכרה בזכויות תושב חוזר לקבלת ביטוח בריאות. ייצוג בועדות רפואיות. יצוג בוועדות ערער. תביעות להכרה כסעודי. תביעות

השאירו פרטים ללא התחייבות
דילוג לתוכן