עורך דין תאונות אישיות

עורך דין תאונות אישיות מייצג לקוחות אשר נפגעו בתאונות שאינן עבודה או דרכים. אנשים שנפגעו קשה בתאונות עצמיות זכאים לפיצוי כספי מהביטוח הלאומי. סכום הפיצוי נקבע על פי מהות הפגיעה ודרגת חומרתה. מומלץ לערב עורך דין כאשר ברור כי מדובר בתאונה מורכבת. שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

ייעוץ וליווי של עורך דין תאונות אישיות

עורך דין תאונות אישיות יכול לייעץ בשלבים הראשונים של האירוע וכך ימנע מהלקוח לגרום לעצמו נזקים שעלולים לפגוע בזכאותו לפיצוי. הטיפול המקביל שלו הינו להגשת תביעה מדויקת ונכונה למוסד לביטוח לאומי.  תאונה כזאת מוגדרת כאירוע פתאומי שבו גורם חיצוני גורם לחבלה פיסית אשר בגללה אבד הנפגע את יכולת התפקוד. לדוגמא: עקרת  בית שמעדה במדרגות ושברה את אגן הירכיים ואינה יכולה עתה לטפל במשק ביתה. קיימות דוגמאות נוספות והפיצוי נקבע על פי מהותן. בשלב זה, ינחה עורך הדין את הלקוח לאסוף מסמכים רפואיים המתארים את הפגיעה החמורה והטיפול בה, אחרים על ההוצאות הכספיות לטיפולים, ועוד. כן ירצה תיעוד ממקום האירוע, עדויות של נוכחים, תמונות של המקום ועוד. הוא ימליץ להימנע משיחות עם פקידי המוסד לביטוח לאומי וימליץ שהן תתבצענה, ככל האפשר, דרכו. במקרים של קביעת נכות הוא יוזמן לוועדה רפואית ועורך הדין יכינו לקראתה.

ייצוג מול המוסד לביטוח לאומי

הייצוג מול המוסד הנ"ל חשוב מאין כמוהו מאחר ואנשים מן הישוב אינם מכירים היטב את הבירוקרטיה שבו ואת דרך התנהלותו. במידה ועורך הדין יסבור שלקוחו קופח, הוא תמיד יכול לפנות בתביעה מולו לבית משפט כדי לקבל סעד ממנו. הצלחתו תאפשר ללקוח קבלת כספים חיוניים להמשך דרכו.

משרד המתמחה בנושא

שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ, ליווי צמוד, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים בין היתר, מהשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך הזמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת אצלם לטובת אחרים.

עוד בנושא:

נזיקין וביטוח

נזקי גוף:  תאונות דרכים, נפילות בדרך, תאונות עבודה, תאונה במלון, תאונותה אישיות, אובדן כושר עבודה ועוד. נזקי רכוש: נזקי אש, נזקי מים, נזקי בנייה (קבלנים), תביעות

דיני חברות

פתיחת חברה. חוזה שותפים. תקנון חברה. הקמת דירקטריון החברה. חוזי העסקה. פירוק חברה מרצון. אחריות דירקטורים ונושאי משרה. תביעות לעושק המיעוט. לטיגציה מסחרית. שימוע מנהלי.

קניין רוחני

תביעות בגין הפרת סימן מסחרי רשום. תביעות בגין גניבת פטנט או המצאה חדשנית. תביעות בגין העתקת "לוגו" סמליל, העתקת פונט, צורה, צבע וצליל. פלגייט שירים,

עורך דין ייפוי כוח מתמשך

עורך דין ייפוי כוח מתמשך מכין מסמך זה בצורה מקצועית ועל פי החוק הקיים. למסמך חשיבות רבה לבעליו כי כך הוא משפיע על עתידו. ניתן

השאירו פרטים ללא התחייבות
דילוג לתוכן