עורך דין תביעות ביטוח

עורך דין תביעות ביטוח מטפל בתיקי לקוחות נגד חברות ביטוח פרטיות ואחרות. במקרים רבים, התביעות הן גם מול המוסד לביטוח לאומי האחראי לפצות נפגעי גוף. לרוב, מדובר על מקרים מורכבים עקב נזקים חמורים. כל טיפול יתמקד ספציפית במהות התיק ובסיטואציה שנוצרה. שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב.

עורך דין תביעות ביטוח – בודק היטב כל תיק

עורך דין תביעות ביטוח בודק לעומק כל תיק ועל פי הממצאים שבו ומגבש דרך טיפול. תביעות אלו הן בגין נזקי רכוש ונזקי גוף לנפגע ונועדו לקבלת פיצוי כספי על הנזק שנגרם. במקרים של נזקים גופניים נקבע הפיצוי על פי מהות הפגיעה, הסבל שנגרם, עלויות השיקום והטיפול העתידי וגם קביעת כספים שנועדו למחיה עתידית. במקרים של נזקי רכוש נועדו הכספים לפיצוי בגין עלות התכולה שנהרסה, לטובת שיקום ושיפוץ מבנה  שניזוק בשריפה, שיטפון וכיוצא בזה. התביעות יכולות להיות כנגד החברה המבטחת את הגורם או האדם הפוגע, החברה המבטחת את הנפגע ועוד. בכל מקרה, יש צורך להוכיח קשר בין הפגיעה לנזק עצמו. מומלץ לערב עורך דין כבר כאשר מתברר כי מדובר באירוע מורכב ויש צורך להתמודד מול גוף בעל עוצמה. עורך הדין המייצג את הלקוח יבקש ממנו איסוף ושמירת מסמכים המעידים על המקרה, על הטיפולים שהיו, ההוצאות הכספיות בגינם. בנוסף, דו?חות שמאי/בודק מומחה במקרים של נזקי רכוש ועוד.

תביעה מבוססת

תביעה המבוססת על דו"חות מומחים תהיה חזקה. היא תוגש קודם ישירות לגוף שאמור לפצות ויהיה ניסיון מוקדם לניהול מו"מ. במידה ולא יצליח אז יהיה ניתן להגיש את התביעה לבית המשפט לקבלת סעד ממנו. ייצוג נכון יציג מסמכים תומכים, תקדימים משפטיים והוכחות אחרות לטובת הלקוח.

משרד עם תשתיות איכותיות

שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ סבלני, ליווי צמוד, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

עורך דין המתמחה בתביעות נגד חברות ביטוח

עורך דין המתמחה בתביעות נגד חברות ביטוח מייצג לקוחות בתביעות נזקים מולן. הרצון הוא לקבלת פיצויים כספיים בגין נזקי גוף ורכוש. בכל תביעה יש להוכיח קשר בין האירוע שגרם לפגיעה לבין הנזק שנגרם. כל תביעה כזאת נחשבת למורכבת וכדאי להיעזר בעורך דין מנוסה בתחום. שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

עורך דין המתמחה בתביעות נגד חברות ביטוח – יעיל ומנוסה

עורך דין המתמחה בתביעות נגד חברות ביטוח מכיר את החוקים הקיימים ואת דרך ההתנהלות של חברות הביטוח הפרטיות, ולכן, יודע איך לפעול מולן. הוא יקבל כל תיק לידיו וישמע פרטים משלימים מהלקוח אודות המקרה הנידון. לאחר שיבין את כל הנושא בצורה מקיפה יגבש דרכי פעולה. לרוב, תביעות רכוש קלות יותר להוכחה בגלל שמדובר על מקרים ברורים יותר, ובדרך כלל, גם על סכומים נמוכים, יחסית. תביעות בגין נזקי גוף מורכבות יותר כי הן מוגשות בגין האירוע, הנזק שנגרם, הסבל לנפגע, הכספים הנדרשים לטיפול ושיקום וכספים שנועדו למחיה לנכים או למשפחה שאחד ההורים בה נפטר כתוצאה מהתאונה. הסכומים, לרוב, גבוהים בהרבה, ולכן, ההתמקחות מול חברות הביטוח קשה יותר. עורך דין יפעל כבר בראשית התהליך לאיסוף מסמכים המעידים על המקרה. כך עדויות, תמונות וסרטונים מהפגיעה עצמה, מסמכים רפואיים על מהותה והטיפולים, אחרים כספיים על ההוצאות ועוד.

תביעה מנומקת

תביעה מנומקת ומגובה במסמכים תהיה אמינה מאוד ויהיה קשה לחלוק עליה. במקרים רבים, יימנעו הנתבעים מלגשת לבית משפט וינסו להסתדר עם התובע. במקרים בהם הדבר לא יצלח יפנה עורך הדין מטעמו לבית משפט לקבלת סעד ממנו. כאן הוא ינצל את מלוא יכולותיו וכישוריו להוכחת צדקת לקוחו.

משרד מעולה

שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ מוקפד לכל מתלבט, ליווי, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן וכדומה. הם ישמחו לשרת אחרים.

עוד בנושא:

עורך דין נזקי רכוש

עורך דין נזקי רכוש מטפל בתביעות לקוחות שנגרמו להם נזקים לרכוש. הנזקים יכולים להיות עקב שריפה, שיטפון, בנייה לקויה ועוד. מומלץ לערב אותו כבר כשמתברר

חברה לתועלת הציבור

הקמת חברה לתועלת הציבור. תקנון. הסכם בעלי מניות. הקמת דירקטוריון. פעולות מול רשם העמותות. גיוס הון מקרנות יעודיות. פתיחת חברות בנות עם כוונת רווח בבעלות

נזיקין וביטוח

נזקי גוף:  תאונות דרכים, נפילות בדרך, תאונות עבודה, תאונה במלון, תאונותה אישיות, אובדן כושר עבודה ועוד. נזקי רכוש: נזקי אש, נזקי מים, נזקי בנייה (קבלנים), תביעות

עורך דין מומחה לתאונות דרכים

עורך דין מומחה לתאונות דרכים מייצג לקוחות שנפגעו בצורה חמורה בתאונות אלו. כל טיפול ייעשה בהתאם לנסיבות האירוע. מדובר, לרוב, על הגשת תביעות מול המוסדות

השאירו פרטים ללא התחייבות
דילוג לתוכן