עורך דין דיני נזיקין

עורך דין דיני נזיקין מייצג לקוחות אשר נגרמו להם נזקים כספיים ואחרים מאנשים או גורמים שונים. הפגיעות יכולות להיות בגוף, ברכוש, במוניטין וכדומה. התביעות הן, לרוב, לקבלת פיצוי כספי. מומלץ לערב עו"ד כבר כאשר ברור כי מדובר בפגיעה מורכבת וקשה. שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב.

מכיר היטב את החוק – עורך דין דיני נזיקין

עורך דין דיני נזיקין מכיר את החוק על בוריו ויודע לנהל כל אירוע כזה. מעורבותו חשובה בכל סיטואציה אבל, במיוחד, כאשר מדובר על נזקים חמורים לגוף. כך, נכויות, וחלילה, מוות עקב תאונות דרכים ועבודה. כאן יש צורך בניהול תביעה מעולה כדי לזכות בכספים שאמורים לסייע בקיום אורח חיים סביר ככל הניתן. ניתן למצוא נזקים אחרים דוגמת: עוולות עקב הוצאת דיבה, הסגת גבול, פגיעות של  כלבים וחיות מחמד אחרות, הפרת חוזים ועוד. חלקם נגרמים שלא במתכוון, עקב אי נקיטת אמצעי בטיחות נדרשים ועוד. יש  כאלו הנוצרים בגלל פגיעה בזדון ותוך כדי ביצוע עבירה פלילית. תחילת פעילותו מאופיינת בלימוד התיק וגיבוש דרכי פעולה. הוא ינחה את הלקוח להתנהלות נכונה מול המוסדות המבטחים, להימנע מאמירות מולם שעלולות לפגוע בסיכויי הצלחת התיק וכדומה. הוא יבקש לקבל לידיו מסמכים המתארים את הפגיעה, רפואיים על הטיפולים, כספיים על ההוצאות והתשלום עליהם ועוד.

ייצוג – כולל בית משפט

פנייה ישירה לפוגע נעשית כדי לנהל עימו משא ומתן ישיר. במידה והוא לא צולח אזי תגיע פנייה לבית המשפט לקבלת סעד ממנו. כאן הוא יגייס את כל יכולותיו וכשרונו לטובת לקוח. יציג מסמכים, תקדימים משפטיים, עדויות והוכחות אחרות להצדקת טיעוניו. דיונים אלו הינם מורכבים ומומחיותו עושה את ההבדל בין הצלחה לכישלון.

משרד בעל שם

שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ חשוב, ליווי, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

עורך דין לענייני נזיקין

עורך דין לענייני נזיקין מטפל בתביעות לקוחות שנגרמו להם נזקים מסוגים שונים. כך נזקי גוף, רכוש, מוניטין ואחרים מצד אנשים וגורמים שונים. התביעות הן, לרוב, כספיות. כל תביעה תוגש בהתאם לאופי הפגיעה, נסיבותיה ותוצאותיה. שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב תועלת.

עורך דין לענייני נזיקין – מתעמק בכל תיק

עורך דין לענייני נזיקין לומד לעומק כל תיק ומגבש דרכי פעולה. פגיעות עלולות לייצור נזקים קשים, ולעיתים, גם בלתי הפיכים כמו, חלילה, נכות ומוות בעת תאונות עבודה או דרכים. אחרות הן עוולות עקב הוצאת דיבה, הסגת גבול, פגיעות של  כלבים וחיות מחמד אחרות, הפרת חוזים ועוד. חלק מהנזקים נגרמים שלא במתכוון, בגלל אי נקיטת אמצעי בטיחות בסיסיים נדרשים וכדומה. אחרים נוצרים בזדון ותוך כדי ביצוע עבירה פלילית.  מומלץ מאוד לערב אותו כבר כאשר ברור כי מדובר על אירוע מורכב שלא יודעים להתמודד מולו. בנקודת זמן זאת נוכחותו מרגיעה נפשית והוא ינקוט את הפעולות הנדרשות כולל הגשת תביעה. הוא יבקש לקבל לידיו את כל המסמכים הנדרשים להוכחת הפגיעה. בין היתרף תיעוד המקרה על פי תמונות ועדויות של נוכחים לו, דו"חות מומחים הנוגעים לו, מסמכים לנזקים הכלכליים ועוד. לדרך פעולתו יש משקל רב בהצלחת כל תביעה, בין אם ישירה לפוגע או דרך בית המשפט.

ייצוג בבית הדין

במידה ופנייה ישירה לפוגע לא תצלח והלקוח לא יזכה לקבלת הסכום הנכון המגיע לו, תהיה פנייה לבית המשפט לקבלת סעד ממנו. במהלך הדיון הוא יציג מסמכים המתארים את הפגיעה, רפואיים על הטיפולים, כלכליים על ההוצאות, דו"חות מומחים לגבי אומדן הנזקים ועוד. המטרה היא קבלת כספים שיסייעו לניהול אורח חיים עתידי סביר.

משרד עם תשתית מעולה

שטיינר את לייבה משרד עורכי דין וגישור מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ ספציפי, ליווי, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך הזמן ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.

עוד בנושא:

עורך דין נזיקין חדרה

עורך דין נזיקין חדרה מלווה ומייצג לקוחות מהעיר והאזור הסמוך אליה שנפגעו מאנשים וגורמים שונים ונגרמו להם נזקים כספיים ואחרים. לרוב, מדובר על הגשת תביעה

עורך דין תאונות אישיות

עורך דין תאונות אישיות מייצג לקוחות אשר נפגעו בתאונות שאינן עבודה או דרכים. אנשים שנפגעו קשה בתאונות עצמיות זכאים לפיצוי כספי מהביטוח הלאומי. סכום הפיצוי

דיני עמותות

הקמת עמותה. תקנון חברים. החברים המייסדים. ניהול מוסדות האגודה. ניהול בחירות. דיווח לרשם העמותות. קבלת אישור ניהול תקין. גיוס הון מקרנות יעודיות. פתיחת חברות בבעלות

השאירו פרטים ללא התחייבות
דילוג לתוכן